מפעלי נגרות ונגרים מובילים נוהגים לפתוח אולמות תצוגה לרהיטים ומטבחים, ברחבי הארץ.
כדי למשוך קהל לקוחות גדול יותר לחנויות שלהם,
בחנויות תפגשו תמיד במעצבים העובדים על תוכנת עיצוב והדמיה שמתפקידם לעזור ללקוחות.
לקוחות שמעוניינים לרכוש מטבח חדש קובעים פגישה עם המעצבים שבאולמות התצוגה ,
על מנת, שיעזרו להם לעצב את המטבח בביתם שיתאים בדיוק למידותיו הפיסיות של החלל ולטעמם האישי.
לכל חברה ומותג של מטבחים יש אולמות תצוגה ומכירה של מטבחים,לרובם יש בין 3 – 6 חנויות תצוגה ומעלה ,בעיקר בערים מרכזיות.
אצל הנגרים והיצרנים הקטנים אולם התצוגה נמצא לרב אצלם בחזית ופונה לרחוב , כשלרוב שהנגריה ממוקמת מאחורה.
לעיתים, אותן נגריות מוכרות גם ארונות, מיטות ורהיטים מסוגים שונים, בנוסף למטבחים, בחזית הנגריה.
כל תהליך, מתחיל באולמות התצוגה מול המעצבת שיודעת לתרגם את הבקשה של הלקוחות שיושבים מולב בפגישה לשרטוט והדמיה , לאחר שיש תוכנית היא מועברת לייצור
ולבסוף לאחר הייצור של המטבח, קובעים התקנה בבית הלקוח.
מיטב היצרנים משתמשים באולמות התצוגה בראומפלן לעיצוב והדמיה – וכתוכנה למכירה,המקצרת זמן מכירה של המטבח באמצעות שימוש בהדמיה ובאנימציה שבתוכנה.
בעלי הנגריות נוהגים להציג באולמות התצוגה סגנונות שונים של מטבחים
לפי טרנדים וסגנונות אופנה שמוכתבים והמובילים באותה שנה בשוק בישראל , וחלקם מטבחים מיובאים מחו"ל ,והם היבואנים של אותם מטבחים ומביאים טרנדים חדשים מחו"ל.
סגנונות המטבחים הפופולריים שמוצגים באולמות התצוגה של המותגים והיצרנים,לרב בסגונונות הבאים:
מודרני , קלאסי , פרובנס ,כפרי ואחר.
ע"י עיצוב והתאמה נכונה של אולם התצוגה בצבעי השיש ותאורה מתאימה, מאפשר ליצור אימפקט חזק שמשפיע על הלקוח שבא לאולם התצוגה,כדי לרכוש מטבח חדש.
לרב בעלי אולמות התצוגה, מוסיפים לתצוגה אביזרי עיצוב ועזרים להמחשה.
המדמים סביבת מגורים אמיתית (עציצים ,שטיחים , פסלים , תאורה ואביזרים למטבח),להעניק אווירה והרגשה טובה
ומצד שני, כדי לקדם את מכירת המטבחים.
היצרן משתדל לאורך כל שלבי התהליך , לתת את מיטב השירות והמוצר
מתוך הנחה ברורה, שהמלצה טובה ולקוח מרוצה מהמוצר והשירות ,תביא לו לקוחות נוספים.